OBSERWUJ MNIE

wtorek, 22 sierpnia 2017

RÓŻOWY SWETER Z SERCEM



Lato nas w tym roku nie rozpieszcza. Więc z bólem serca wyciągnęłam swój różowy sweterek. Idealnie sprawdził się na taka pogodę ponieważ ma rękaw 3/4. Wygodne spodnie to podstawa więc dżinsy sprawdzają się idealnie. Do takiej stylizacji baleriny były dobrym wyborem. 
Pogoda doprowadza mnie do szału. Raz zimno raz ciepło. Przez te wahania temperatur nabawiłam się przeziębienia więc najchętniej nie wychodziłam bym z łóżka. Ale dość już marudzenia 😜 zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć choć nie jest ich dużo. Do następnego 😘







Sweter- New Look   Spodnie- Tally Weijl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.