OBSERWUJ MNIE

piątek, 1 grudnia 2017

CZERWONA KURTKA W POŁĄCZENIU Z BORDOWYMI KALOSZAMI


Na drzewach widać ostatnie liście. To znaczy że zima zbliża się małymi kroczkami. Dlatego chce Wam przedstawić ostatnia stylizację tej jak pięknej jesieni.
Na sobie mam przejściową czerwona kurtkę. Jest ona dość cienka więc idealnie pasują pod nią wszelakie swetry. Wybrałam również szare legginsy. Są to jedne z tych spodni które nadają się na każdą porę roku w zależności od ich grubości. Jesień jest dość "mokrym" miesiącem więc doskonale do tej stylizacji pasują piękne lakierowane bordowe kalosze. Są wykonane całe z gumy z dodatkiem elastycznych wstawek z Jane ale to nie powoduje żadnego dyskomfortu. Buty są bardzo wygodne i ładnie komponują się z leginsami oraz dżinsami. 







KurtkaJollychic.com
Legginsy Sinsay
KaloszeDeezee

6 komentarzy:

  1. Kalosze są boskie! I idealne na jesienną pogodę :) Nie wiem tylko, czy z moim rozmiarem obuwia wyglądałabym w nich korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kalosze chętnie bym kupiła, fajnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ze starego pokolenia i kalosze jakoś mi się dziwnie kojarzą na pewno nie z elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie niestety zima zbyt szybko nadchodzi. Nie lubię tej pory roku, a szczególnie tego, co teraz dzieje się na dworze. Plucha, buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie Ty mieszkasz, że masz tak ładnie i ciepło. Ja teraz bez szalika i czapki to nie ruszam sie z domu. Może to starość :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.