OBSERWUJ MNIE

niedziela, 2 września 2018

LEKKI STRÓJ NA DUŻE UPAŁY



Koniec sierpnia nie oznacza dla wszystkich końca wakacji. Niektórzy właśnie teraz wylatują na wczasy by ominąć tłumy. Dlatego przyda Wam się lekka luźna stylizacja.
Wybrałam delikatny sweterek na ramiączkach który idealnie nadaje się do zarzucenia na strój kąpielowy. Spodenki lekko szarpane i przetarte na końcach to najlepsza alternatywa. Buty to klasyczne japonki z ozdobnymi serduszkami z dodatkiem złota. Okulary to must have więc wybrałam lekko opalizujące na brązowo ze złotymi oprawkami. A wy już po wakacjach czy dopiero jedziecie? Post o tym malowniczym miejscu ze zdjęć już w następnym tygodniu. Więc oczekujcie. Do zobaczenia. Buźka.








Sweterek na ramiączkach - H&M
Spodenki - SINSAY
Japonki - CCC / EOBUWIE
Okulary - HOUSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.