OBSERWUJ MNIE

środa, 29 czerwca 2016

BRONZER - CZEKOLADKA BOURJOIS



Dobry wieczór.
Nie poddaje się więc kolejny post. Mam mnóstwo energii więc i pisanie idzie łatwiej.
Dzisiaj mam dla was recenzje słynnego bronzera Bourjois Paris Poudre Bronzante. Ja mam w kolorze 51. Kusił mnie on od dawna i jak w końcu trafił w moje łapki byłam bardzo zadowolona. 
Bronzer jest w kartonowym pudełeczku zapinanym na magnez. Sam produkt wygląda jak czekolada i pachnie obłędnie. 




Pokochałam go od pierwszego użycia:
* ładnie się rozprowadza
*nie pozostawia plam
* współgra z większością podkładów ( sprawdzałam go na kilku)
* nie roluje się 
* ma ładny kolor ( dostępny jest w dwóch)
* trwały 
* wydajny

Jedynym jego minusem może być cena, koszt jednego opakowania bez promocji wynosi ok 70 zł.









Na twarzy wygląda pięknie, tworzy całość z resztą makijażu. 






Miłych snów, dobranoc/ dzień dobry, miłego dnia ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.