OBSERWUJ MNIE

poniedziałek, 20 czerwca 2016

PŁYNNE POMADKI BOURJOIS + WYZWANIE

Witajcie! Dzisiaj jest poniedziałek, nowy tydzień, nowe możliwości. Więc i nowy pomysł. 
A więc zapraszam na tydzień ze mną. Jest to dla mnie małe wyzwanie polegające na dodawaniu codziennie jednego wpisu przez tydzień. Czy dam radę przekonamy się. 

A więc zaczynamy ! 

Na pierwszy ogień idzie recenzja płynnych pomadek.
Jest to nowość która niedawno pojawiła sie w drogeriach. Mowa tutaj o Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet. Są to półmatowe szminki.





Plusy:

* jedwabiste
* łatwe w nakładaniu
* utrzymują się 4-6 h
* równomiernie się zjadają 
* nie wysuszają ust
 Jedynym minusem jest cena. Koszt jeden pomadki to ok 55zł. 
Oto jak prezentują się na ustach moje kolory.














01 Orangelique




02 Coquelic oh!




03 VIPeach






Mi przypadły one do gusty ale czy powiększę ich kolekcje tego nie wiem. 
A wy macie którąś z nich? Lubicie je czy wręcz odwrotnie? ;)
Buziaczki i dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.