OBSERWUJ MNIE

poniedziałek, 19 listopada 2018

JESIENNY STRÓJ DNIA W KLASYCZNYCH KOLORACH | NUTA ELEGANCJI W POCHMURNY DZIEŃ


Pięknej jesiennej aury już końcówka. Niektórych rano przywitał lekki puch na chodnikach i samochodach. Jednak udało mi się uchwycić w obiektywie ostatnie kolorowe liście na ulicy.
Prosty strój dnia, wygodny, elegancki oraz bardzo kobiecy. Cała stylizacja w czerni z urozmaiceniem w postaci białego sweterka. Niby najzwyklejszy a przyciąga uwagę wycięciem na dekolcie w dobrym guście. Dopełnieniem jest duża torebka również w czarnym kolorze z czerwonymi wstawkami. ;)

...podobają mi się takie zestawienia, idealne są jak dla mnie dla młodszych jak i starszych dam.


Lubicie takie proste połączenia czy wolicie coś mniej eleganckiego?




Paznokcie gołe bo będę dla Was pisać recenzje pewnych lakierów...już niebawem na blogu. ;)



płaszcz - JOLLYCHIC
sweter - SINSAY
spodnie - SINSAY
buty - no name podobne TUTAJ 
torebka - MONNARI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.