OBSERWUJ MNIE

czwartek, 7 kwietnia 2016

TURKUSOWE SZALEŃSTWO

Dobry wieczór ;) jest czwartek wieczór a ja w końcu zebrałam się do napisania czegoś. Jakoś ostatnio nie miałam na to weny ani czasu. Ale mniejsza z tym. 
Pogoda cały czas się zmienia co dobrze nie wpływa na samopoczucie. Zawsze dobrym rozwiązaniem jest trochę koloru na sobie. Moja dzisiejsza propozycja jest dobra na wiosenny spacer. 





Turkus jest tutaj kolorem przewodnim. Postawiłam na niego ponieważ jest bardzo dziewczęcy i twarzowy. Jedynie bluzka, bokserka jest w neutralnym białym kolorze. Kolor różni się odcieniami ale to nie przeszkadza i łączy się w jedną całość. 



Szpilki- Auchan (dawniej Real)
Bokserka- Sinsay
Spódnica- NoName
Bluza- giełda Głogów









Dobranoc ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.