OBSERWUJ MNIE

wtorek, 29 marca 2016

TROPICAL ISLANDS - CZY WARTO?


Dobry wieczór ;) Jest wtorkowy wieczór, czyli tuż po świętach. Czas przed nimi był dla mnie bardzo męczący ponieważ miałam nocki i byłam ciągle zmęczona. Na szczęście mój wybawca wymyślił coś co mnie odpręży. Mianowicie pojechaliśmy na wycieczkę do Tropical Islands.
Jest to tropikalny park rozrywki i wypoczynku w Niemczech. Pierwszy raz w tym miejscu byłam ok 7 lat temu jeszcze w szkole gimnazjalnej. Zapamiętałam tą wyspę jako bardzo fajne miejsce do spędzenia miłego dnia.

Wstęp na cały dzień kosztuje 30 euro i obejmuje całą wyspę ale jeśli interesuje nas oferta ze spa (sauna, jacuzzi)  to koszt takiego biletu to 44 euro.

Czy warto tyle wydać? Jak dla mnie tak. Jest to alternatywa dla tych których nie stać na drogie wczasy a chcieli by odpocząć w przytulnym miejscu. Na ośrodku można podziwiać prześliczne papugi oraz flamingi. Tego co można tam podziwiać nie da się opisać, to trzeba zobaczyć. Bardzo polecam to miejsce.

Zapomniałam dodać najważniejszego, jest możliwość lotu balonem nad tym małym rajem.
Zostawiam kilka zdjęć ;)






Dobranoc ;*


2 komentarze:

  1. Super :)
    Zapraszam do mnie :
    http://ninimini92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Parę lat wstecz miałem okazję tam spontanicznie pojechać... nie skorzystałem...
    Dzięki tej wstawce wpisuje sobię to na listę do spełnienia w 2016 r :) POZDRAWIAM
    _Darek_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.