OBSERWUJ MNIE

piątek, 27 stycznia 2017

RÓŻOWO MI CZYLI ZIMOWA STYLIZACJA


Za oknem świeci piękne słoneczko więc zapowiada się cudowny dzień. Ja niestety popołudnie spędzę w pracy ale Wy wykorzystajcie ten dzień na maksa! Chociaż na dworze nie jest za ciepło warto dodać trochę różu do codziennej stylizacji. Taki kolorowy akcent jest idealny na poprawę nastroju oraz samopoczucia. Życzę miłego dnia oraz weekendu. Buziaki..











Sweter - Tally Waijl
Kurtka - 4F
Spodnie - Tally Waijl
Buty - Deezee

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie mocne akcenty, uwielbiam to Kochana! Idealnie wyglądasz i pięknie ! Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie kolorowe kurtki w zimie. Cała stylizacja też fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kurtka :) Pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor kurteczki <3 nutka też w moim klimacie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.