OBSERWUJ MNIE

wtorek, 8 listopada 2016

JESIENNE GLOW 馃崅



Bordowy odcieniem tej jesieni? Wi臋c znakomicie sprawdzi si臋 sukienka w tym kolorze. Jest to g艂贸wny element mojej stylizacji.
Do niej dobra艂am czarny d艂ugi p艂aszcz. Jest on bardzo wygodny i elegancki. Szpilki w szaro czarne ombre i ma艂a torebka by艂y idealnym doko艅czeniem stroju. Taka kreacja nada si臋 na obiad z rodzin膮, wieczorny spacer jak i imprez臋 Andrzejkow膮. A taka ju偶 niebawem. Jest to bardzo kobieca moja ods艂ona.








Sukienka - New Look
Buty - Aldo
P艂aszczJollyChic
Torebka - New Look

Bu藕ka! ;*

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz. Motywuj膮 mnie one do dalszej pracy.
Je艣li r贸wniej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawi膰 si臋, bo anonimowe hejty mnie nie ruszaj膮 ;)

Monika.