OBSERWUJ MNIE

wtorek, 10 stycznia 2017

ZIMOWA CODZIENNOŚĆ



Czy zimowy strój musi być nudny? Oczywiście że nie! Więc dodajmy trochę kolorów do codziennego stroju. Jest to pierwsza stylizacja tej zimy z pięknym białym puchem obok mnie.  Zaczął się tydzień więc życzę samych sukcesów w nim. Mój na pewno będzie owocny. Zostawiam Was ze zdjęciami i pytaniem czy Wy też lubicie takie luźne stroje? Buzka

P.S. Po kliknięciu w zdjęcie lepsza jakość. ;)










Czapka - H&M
Kurtka - No name podobna KLIK
Buty - eButik.pl


8 komentarzy:

  1. Wyglądasz super Kochana, ja uwielbiam dodawać kolory do ciemnych ciuchów. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękny uśmiech!
    Taka zimowa sesja zdjęciowa w odrobinie słońca bardzo mi się podoba.
    Świetne buty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz a buciki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chodzę cała na czarno :D Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Piękna czapa! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne buty, czapka i komin:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.