OBSERWUJ MNIE

sobota, 24 sierpnia 2019

HISZPANKA W KWIATY W CODZIENNEJ STYLIZACJI



Hej kochani! Myślami dalej jestem na urlopie gdy oglądam te zdjęcia. Więc przychodzę do Was z pierwszą stylizacją z moich wakacji. Już na dniach będzie post z tego miejsca. 
Jeśli śledzicie mnie na Instagramie lub Fanpage to już wiecie gdzie byłam.
 Lato kojarzy się z odsłoniętymi nogami oraz luźnymi zwiewnymi bluzkami. Dlatego wybrałam delikatną hiszpankę opadającą na ramiona. Przy silnym wietrze może trochę zwiewać nam falbankę. 
Do tego krótkie spodenki z wysokim stanem. 
Buty to moje ulubione koturny które mam od lat i ciągle mi służą! 


Lubicie bluzki typu hiszpanka?  Nosicie je tylko latem?





Bluzka - New Yorker 
Spodenki - Sinsay
Buty - Boot Square
Okulary - Vision Express

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie w niej wyglądasz :) Ogólnie to bardzo kobiecy fason, dodający mnóstwo wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajnie to się komponuje =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka skradła moje serce :) Piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hiszpanki! Taki seksowny styl 🙂 odsłonięte ramiona dodają seksapilu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja! Rzadko chodzę w hiszpankach, ale do bluzek w kwiatki mam słabość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.