OBSERWUJ MNIE

środa, 23 marca 2016

GRAY DAY



Pogoda nie dopisywała, ciągle deszcz i promienie słońca przebijające się przez chmury. Ale to nie była żadna przeszkoda. Stylizacja w kolorystyce szarej z odrobiną koloru w postaci czerwonego body. Klasyczne połączenie idealne na większe wyjścia jak i na co dzień. Spódnica bardzo wygodna a zarazem ciepła. Idealnie pasują do tego płaskie buty lub na obcasie. Ja postawiłam na tą drugą opcję. Detalem jest biżuteria, wisiorek z serduszkiem, kolczyki oraz zegarek.




          BodyeButik     Spódnica- Giełda Głogowska     Buty- Centro     Biżuteria- Swarovski













Pozdrawiam, buźka ;*



4 komentarze:

  1. jakie ładne zdjęcia 😝😝 haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre ujęcia, pewnie fotograf kosztował Cię majątek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu pisać .. szałowo ..z klasą :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.