OBSERWUJ MNIE

sobota, 19 marca 2016

PODRÓŻE 💙

Dzień dobry ;) jest wcześnie rano a ja niedawno skończyłam pracę i jadę do domu. Dlatego postanowiłam ten czas poświęcić na napisanie posta. Mianowicie chciałam wam opowiedzieć o jednej z moich pasji jaką jest podróżowanie.

Od dziecka uwielbiałam zwiedzać. Jeździłam na różne wycieczki z klasą i od czasu do czasu z rodzicami. Pamiętam jak jeździliśmy z mamą i siostrą co roku do Wałbrzycha do koleżanki. Za każdym razem jechaliśmy na zamek Książ. Ciągle był on dla mnie coraz Bardziej ciekawy dlatego pewnie do dziś jest moim ukochanym zamkiem. Może właśnie dlatego że już od małego lubiłam wszędzie jeździć zostało mi to do dziś.



Jak dla mnie nie trzeba wydać dużo pieniędzy żeby zobaczyć fajne miejsca. Każdy z nas gdziekolwiek mieszka ma niedaleko siebie obiekty warte uwagi. Ja jak na razie zwiedzam wszystko co jest na Dolnym Śląsku. Jedyną Rzeczą jaką mnie denerwuje czasami w trakcie moich podróży są przewodnicy a raczej niektórzy z nich. Tacy którzy opowiadają o czymś jak by im kazali za karę pracować. Widać że mówią bez pasji, jakby wykuli formułkę na pamięć. Tacy ludzie jak dla mnie nie nadają się do takiej pracy. Można jednak czasami trafić na fajnego człowieczka który opowiada tak ciekawie że można go słuchać godzinami. Taka opowieść z nutką żartu jest i wiele ciekawsza.
Do swojej zamiłowania przekonałam nawet swojego chłopaka który pokochał podróże tak jak ja. Teraz umie Siedzieć godzinami i planować nowe cele. Bardzo mnie cieszy że mam z kim realizować swoje marzenia i że to właśnie jest ta a nie inna osoba.


Dzięki takiemu zamiłowaniu widziałam rzeczy jakich nie da się opisać słowami a raczej było by to bardzo trudne. Najcenniejsze co mamy i nie da się  tego kupić są wspomnienia które zostają z nami do końca życia. To co zobaczyliśmy i przeżyliśmy jest nasze i nikt nam tego nie zabierze.
Zostawiam kilka zdjęć z moich wypraw.
Pozdrawiam i dobranoc :P ;*












1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.