OBSERWUJ MNIE

niedziela, 20 marca 2016

8 MARCA

Witam ponownie ;)
Prawie dwa tygodnie temu był dzień kobiet. U mnie w domu tego dnia obchodzone są urodziny mamy. Jak to ona mówi jest oszukana o jednego kwiatka co roku.
Za każdym razem mam dylemat co jej kupić. Z jej strony nie mogę liczyć na pomoc w tej kwestii bo zawsze mówi że ona już wszystko ma. Jest jednak jedna rzecz jaką moją mama uwielbia i zawsze się cieszy gdy ją dostaje, są to mianowicie świeczki. Ponieważ jest dużo ich rodzaju jest w czym wybierać by prezent był wyjątkowy.


Z tego powodu chciałabym Wam przedstawić wspaniałego mężczyznę który robi cuda. Dosłownie tak można nazwać świeczki jakie on tworzy. Są one oryginalne i zachwycają swoją cudnością. Natknęłam się na niego oglądając jeden z filmików Hej Łobuzy. Po zobaczeniu jego prac postanowiłam napisać do niego. Odpowiedź dostałam bardzo szybko oraz kontakt był bardzo miły.

Oto wspaniałości które zamówiłam ;) zestaw nazywa się Dziki Bez.







Zapraszam serdecznie do Fabryki Świeczek ;)
Buziaki ;*



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.