OBSERWUJ MNIE

niedziela, 28 grudnia 2014

TROCHĘ DLA TWARZY

Witajcie! ;)

Ponieważ mam problemy z cerą postanowiłam wypróbować peelingu enzymatycznego. Opowiadała o nich Karolina ze StylizacjeTv więc pomyślałam że to coś dla mnie. Przed zakupem dużego opakowania tego peelingu postanowiłam wypróbować z innej firmy.


Skóra po nim jest bardzo delikatna, nie jest czerwona jak przy użyciu peelingu z drobinkami.

Następnie nałożyłam maseczkę z Ziaji "maska oczyszczająca z glinką szarą"

Cudo dla twarzy.







Pozdrawiam, buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.