OBSERWUJ MNIE

sobota, 27 lutego 2016

ZMIANY 馃槉

Witam, dawno mnie tu nie by艂o i tak naprawd臋 nic tu si臋 nie dzia艂o. Ale chcia艂abym to zmieni膰. Trzy dni temu mia艂am 22 urodziny i w艂a艣nie tego dnia postanowi艂am co艣 zmieni膰 w swoim 偶yciu. Mianowicie zaj膮膰 si臋 czym艣 co mnie interesuje.

Uwielbiam kosmetyki, jak to m贸wi moja mama mam w pokoju ma艂膮 drogeri臋. Makija偶e to jest co艣 co mnie inspiruje. Zabawa kolorem, 艂膮czenie ich to jest co艣 co kocham. Dlatego powi臋kszam ca艂y czas swoj膮 kolekcj臋. S膮 to jednak kosmetyki raczej tanie, ale dobre. Mam w swojej kosmetyczce kilka pere艂ek z wy偶szej p贸艂ki ale to dzi臋ki du偶ym promocjom, drogeriom internetowym oraz prezentom od najbli偶szych. Nie wstawi臋 tu zdj臋cia wszystkiego co mam ale z czasem wszystko si臋 tutaj pojawi.


Mam nadziej臋 偶e zapa艂 mi nie minie i 偶e znajd臋 grono czytelniczek kt贸rym moje notki b臋d膮 przydatne.

Uciekam popracowa膰 troch臋 nad wygl膮dem stronki. ;)




Mi艂ego dnia ;*


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz. Motywuj膮 mnie one do dalszej pracy.
Je艣li r贸wniej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawi膰 si臋, bo anonimowe hejty mnie nie ruszaj膮 ;)

Monika.