OBSERWUJ MNIE

piątek, 29 lipca 2016

WOLNY WEEKEND CZYLI CO TAM U MNIE SŁYCHAĆ ;)

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było, złożyło się na to kilka rzeczy. Brak samopoczucia, ciągłe zmęczenie, migreny. Ale najważniejsze że już jestem i mam nadzieję że już nie będzie tak długiej przerwy.
Z tej okazji wrzucam luźny post. A co mi tam.. ;)

Weekend, wolny weekend jest dla mnie czymś szczególnym ponieważ te dwa dni wolnego mam tylko raz w miesiącu. Spędzam go różnie, czasami w domu, czasami w podróży, czasami nad jeziorem, czasami w górach. Różnie to bywa, często jest to planowane ale zdarza się również spontan.


Owy weekend spędziłam nad jeziorem w gronie rodzinnym. Pogoda dopisywała więc i mozna było pogrzać dupkę na słoneczku (w przenośni i na serio). Oczywiście co to tam godzinka, dwie na materacu przy południowym słonku. W rezultacie jestem opalona tylko z jednej strony, z tyłu. Skóra mi już schodzi oczywiście i tyle z mojej opalenizny. W jeziorze zamoczyłam tylko nogi ale zawsze coś. Poskakałam na trampolinie i poczułam się znów jak kilkuletnie dziecko. Frajda niesamowita. Zjadłam najgorszy placek po węgiersku w życiu i już wiem że nigdy go tam nie zamówię. Kelnerka próbowała mnie nauczyć zasad savoir vivre ale jak było widać sama mało o tym wiedziała. (ja się trochę na tym znam, głupie zboczenie po szkole hotelarskiej) Lubie takie weekendy. A Wy jak spędziliście wolny czas? Planowany wyjazd czy spontan? 





 









Dobranoc ;* buziaki ! ;*

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Ślicznie wyglądasz :)
    Podobają mi sie te moro :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.