OBSERWUJ MNIE

sobota, 6 sierpnia 2016

MIEJSKI SZYK ;) LUŹNA STYLIZACJA






Witajcie! Chociaż pogoda nas nie rozpieszcza tego lata, można trafić na parę promyczków słoneczka. Raz jest go więcej, raz mniej ale ważne że jest. W takie dni lubię ubrać na siebie coś swobodnego oraz "krótkiego". Dlatego tym razem postawiłam na dopasowane spodenki, zwiewną bluzkę i małą torebkę. Ten look nie był by kompletny, gdyby nie wygodne trampki. Ja uwielbiam takie stylizację, ponieważ nie muszę godzinami siedzieć przed szafą, wyciągam to co potrzebuje i już jestem gotowa. A wy lubicie taki styl? W czym czujecie się najlepiej? W czym wam najwygodniej? ;)















Buziaki! ;*







Bokserka- podobna (link)
Spodenki- Sinsay
Buty- podobne (link)
Torebka- Pepco

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.