OBSERWUJ MNIE

czwartek, 1 grudnia 2016

PIELĘGNACJA Z ZIAJĄ


Każda z nas szuka idealnej pielęgnacji twarzy dla siebie. Czasami musimy przetestować masę produktów żeby znaleźć te właściwe.
Wszystko jest zależne od typu skóry, jej potrzeb oraz skłonności. Nie każdy krem czy żel będzie zaspokajał nasze potrzeby. Dlatego warto na początek szukać w naszych rodzimych markach. Niska cena wcale nie oznacza złych produktów a można odkryć naprawdę niesamowite perełki.



Marka Ziaja już od dawna była w mojej łazience. Były to zazwyczaj maseczki, żele pod prysznic lub krem. Zaczęłam zauważać różne produkty do każdego rodzaju skóry dostosowane również do wieku. Można je znaleźć w aptece, drogerii czy nawet supermarkecie. Ponieważ ja mam cerę skłonną do wyprysków, niedoskonałości wybrałam produkty z liściem manuka. Czytałam o nich dużo dobrego.
Jest kilka produktów tej serii. Miałam je wszystkie choć peeling wykończyłam jako pierwszy a pastę kupiłam niedawno. W połączeniu że sobą dają skórę tak miękką, oczyszczoną a jednocześnie nawilżoną że szok!
Ale po kolei, co można dowiedzieć się od producenta.
Kosmetyki z serii liście manuka są przeznaczone do każdego typu skóry. Działają głównie antybakteryjnie i oczyszczająco, dlatego polecane są w szczególności dla cery problematycznej. Seria liście manuka wyróżnia się przyjemnym, świeżym zapachem, który umila stosowanie preparatów.



Trzeba jedynie pamiętać że nie są to specyfiki dzięki którym przestaniemy mieć skórę problematyczną. Są to kosmetyki które pomagają nam oczyścić skórę, zmniejszyć widoczność zmian trądzikowych oraz przyśpieszyć w małym stopniu ich proces gojenia.
Jak dla mnie mają same plusy:
* niska cena
* łatwa dostępność
* ładny, delikatny nie drażniący zapach
* super właściwości
Te kosmetyki robią naprawdę na naszej twarzy niebo a ziemie. Z tej całej serii najbardziej byłam ciekawa pasty oczyszczającej. Ma ona bardzo dużo pozytywnych opinii oraz KWC od Wizażu czyli miano Kosmetyku Wszech Czasów. Mam ją od niedawna ale od pierwszego użycia się polubiłyśmy. Jest to idealny peeling dla każdego rodzaju skóry.
Znalazłam jeden minus tej serii , brakuje mi w niej typowej maseczki.



Jak każdy kosmetyk ma dużo zwolenników i przeciwników a więc można je kochać lub nienawidzić. Ale ja zawszę będę polecała te produkty ponieważ są tego warte. Można je dostać pojedynczo jak i w zestawach więc idealnie sprawdzą się na prezent. Jeśli nie macie do nich dostępu stacjonarnie warto zaopatrzyć się w ich sklepie internetowym KLIK
A Wy mieliście coś z tej serii? A może używacie innej która pasuje do Waszego typu skóry? Produktów Ziaji jest mnóstwo więc piszcie śmiało!
Do następnego! Buźka!



1 komentarz:

  1. Ja też bardzo często wybieram produkty z tej firmy i bardzo sobie chwalę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.