OBSERWUJ MNIE

czwartek, 29 grudnia 2016

PROPOZYCJE STYLIZACJI NA SYLWESTRA


Sylwestrowa noc już niebawem bo już za 2 dni. Dlatego postanowiłam przyszykować kilka propozycji na tą wyjątkową noc.
Na świecie są trzy typy ludzi. Jedni nie obchodzą sylwestra w ogóle, jest dla nich to zwykła noc. Drudzy nie uważają tego wieczora za cokolwiek szczególnego, więc ubierają się zwyczajnie bez żadnych szaleństw więc i taka propozycja znajdziecie u mnie. Trzeci uwielbiają wyglądać olśniewająco w tą szczególną noc. Na końcu dowiecie się jaki ja mam do tego stosunek a więc pora na pierwszą propozycję. 





Propozycja nr 1 to klasyczna sukienka z dekoltem. Mamy tutaj szarą górę oraz czarny przylegający dół. Idealna będzie na domówkę lub na wielką sale. Dodatkiem są buty w tym samym zestawieniu kolorystycznym na słupku. Można również dołączyć do kreacji pasek w brązowym lub bordowym odcieniu. Do tej stylizacji można także dobrać większy naszyjnik dla wzbogacenia efektu.  Rozpuszczone jak i związane włosy będą tutaj pasować.























Moja druga propozycja to sukienka dla bardziej odważnych. Mam tutaj piękną czerwoną kreację ze złotym łańcuszkiem przy biuście. Idealne do niej będą wysokie szpilki w czarnym kolorze.  Z powodu że mamy tutaj odsłonięte ramiona i dekolt można założyć jakiś dodatek w postaci większego wisiorka. Chociaż sam łańcuch robi już swoją robotę. Rozpuszczone włosy i mocniejszy makijaż będą idealne to takiego stylu. 















Ostatnia propozycja to czarna sukienka ze sznurkami na dekolcie. Bo która z nas nie kocha klasycznych rozwiązań. Do tak seksownej oraz kobiecej kreacji idealne są lekko stonowane buty na obcasie. Ja wybrałam lekkie czarne z kokardkami na przodzie. Dla dodania koloru proponuję mocniejszy makijaż w kolorze burgundowo srebrnym lub złotym. Idealne też będą rozpuszczone włosy falowane lub proste.
















Ja uważam że sylwester to ostatni dzień w roku na przemyślenia. Co w mijającym roku nam nie wyszło, co chcemy zmienić w swoim życiu i w nas samych. Sylwester to taka noc w którą zapominamy wszystko złe co stało się w tym roku a myślimy ile dobra spotkać nas może w następnym. Pamiętajcie jednak że karma wraca więc ile wy dacie komuś tyle do Was wróci. Nie warto rozpamiętywać co zrobiliśmy źle. Warto natomiast zastanowić się co zrobić żeby tych samych błędów już nie powtórzyć. Zróbcie sobie mały rachunek sumienia i zostawcie w swoim życiu tylko te osoby które są tego warte. Szkoda marnować czas na te które okazały się nie tymi kogo udawały. Najważniejsze to otaczać się tymi prawdziwymi który nas zawsze pomogą a przez niektóre sytuację możemy zauważyć kto jest fałszywy. Prawdziwi przyjaciele dają tyle samo ile otrzymają od nas. Jeśli tak nie jest to nie warto ich nazywać tym mianem. Więc ja chce ubrać się wystrzałowo, zrobić piękny makijaż oraz fryzurę i się świetnie bawić bo w głębi serca mam taką skrytą nadzieję żę ten rok będzie wyjątkowy. W jakimkolwiek stopniu się o to postaram. 



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI <3

10 komentarzy:

  1. Trzecie sukienka bardzo fajna :) Sama rozglądam się za taką :)
    Pozdrawiam. Zaobserwowałbym bloga, ale nie widzę takiego gadżetu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 3 najlepsza :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ona właśnie była moją kreacją w tym roku ;)
      Nawzajem ;)

      Usuń
  3. Bardzo podobała mi się 3 sukienka:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, dzie można wygrać perfumy Calvina Kleina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie buty i ostatnia sukienka wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  5. dekolt to masz zarąbisty:D podziel się xd obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną do tej czerwonej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trójeczka wygrywa ! :)
    Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się ta czarna sukienka :) Moje gusta. Też wystąpiłam w czerni na sylwestra 2016/17 :)
    Lubię takie wieczorowe kreacje! Choć ostatnio mini taką miałam... na studniówce swojej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.