OBSERWUJ MNIE

środa, 24 maja 2017

DZIEŃ MATKI - PROPOZYCJĘ PREZENTÓW




Dzień Mamy już niedługo więc czas pomyśleć o prezencie dla naszych rodzicielek. Dlatego przygotowałam dla Was kilka propozycji.


Poczta kwiatowa
Każda kobieta uwielbia kwiaty. A jeszcze bardziej gdy je dostaje z zaskoczenia. Dlatego w tym przypadku idealnie sprawdzi się poczta kwiatowa. Kompozycji jest wiele więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Karnet na masaż lub zabieg SPA
Kto nie marzy o odprężającym masażu lub relaksującym zabiegom w spa.


Kubek ze zdjęciem.
Kawa i ciastko w ciągu dnia, czemu nie. Na dodatek gdy pije się ją w uroczym naczyniu.


Fryzjer (metamorfoza)
Mama marudzi że ma nudną fryzurę i że się włosy nie układają? To idealny moment żeby zafundować jej wizytę u fryzjera. 


DIY.
Warto też zrobić coś własnoręcznie. Taki prezent napewno zostanie na długo w pamięci i sprawi dużo radości. 


Nie zapominajcie żeby tego dnia spędzić dużo czasu ze swoją mamą.
 Kawa, spacer, wspólny wypad do kina na pewno będzie dobrym pomysłem. 

A wy co dacie swoim mamą? Jak zaplanowałyście ten dzień? 
Jeśli chcecie wiedzieć co ja dam swojej mamie to zapraszam na mojego fanpage. ;)
Zachęcam do śledzenia go by być na bieżąco. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.