OBSERWUJ MNIE

środa, 31 maja 2017

CZERWIEC W RUCHU - DOŁĄCZ I TY!


Moja walka z sylwetką toczy się już od jakiegoś czasu. Ograniczyłam słodycze, nie ciągnie mnie już do nich. Staram się jeść zdrowiej, jednak czasami pozwalam sobie na małe grzeszki. Są też takie dni kiedy moje oczy by jadły a ja już po jednym gryzie przestaje mieć na to ochotę.

Ale jak każdemu wiadomo zdrowe odżywianie to nie wszystko. Czas więc złączyć to w parę, czyli dorzucić do tego ćwiczenia.

Akcja "Czerwiec W Ruchu" jest zorganizowana przez grupę blogerów. Jednak czy jesteś nim czy nie możesz w niej uczestniczyć. Ma ona za zadanie zwiększyć naszą aktywność w tym miesiącu. Dla większego wsparcia dzielimy się swoja aktywnością fizyczną oraz osiągnięciami w wydarzeniu Czerwiec w ruchu. Dodajemy zdjęcia z hashtagiem #czerwiecWRuchu

Dodatkową opcją dla blogerów jest dodanie postu podsumowującego akcję.

O całej akcji przeczytałam u Amandy z bloga www.xavilove.com którą serdecznie pozdrawiam. Zajrzyjcie do niej koniecznie! Stworzyła ona specjalny kalendarz który możemy wydrukować do zapisywania aktywności. Zwiększy to naszą motywację i będziemy mogły zaplanować nasz miesiąc. 

Możemy również pobrać kalendarze innych dziewczyn biorących udział w akcji. 



POWODZENIA!
I pamiętajcie w grupie jest siła!

1 komentarz:

  1. Patrzę na Twoje zdjęcia i widzę śliczną dziewczynę. Jak ja bym chciała mieć Twoja figurę. Ale przyznaję się bez bicia, że za bardzo kocham jeść i jest mi dobrze z moją figura, więc nie zamierzam rezygnować ze swoich ulubionych słodkości. A i w ciągu dnia tyle się w pracy czy w domu na ruszam że mi w zupełności starczy :) Ale trzymam kciuki za Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.