OBSERWUJ MNIE

sobota, 29 lipca 2017

SORAYA - 3w1 EXPRESS BRONZE



Piękna złota opalenizna to marzenie prawie każdej kobiety. Jednak trzeba pamiętać też o pielęgnacji. Dlatego szukałam kosmetyku który zapewni mi odpowiednie nawilżenie i przyśpieszy pożądany efekt. Produkt Soraya poleciła mi koleżanka z pracy więc postanowiłam wypróbować. Jeśli chcecie wiedzieć jak się sprawdził to zapraszam do lektury.



OPIS PRODUKTU
Wygładzający przyśpieszacz opalania Express Bronze 3w1, polecany szczególnie do stosowania na plaży oraz solarium jako:
Starter - przygotowuje do opalania, należy do nakładać już 2 tygodnie przed wakacjami
Przyspieszacz do opalania - należy używać regularnie przed wyjściem na słońce
Utrwalacz opalenizny - Stosować codziennie na opaloną skórę.


Kosmetyk zapewnia doskonałą pielęgnacje:
Masło kakaowe - wygładza i odżywia 
Sun Tan Booster - przyśpiesza proces opalania
Algi morskie - doskonale nawilża skórę


Produkt jest bardzo wydajny, mieści się w 150 ml tubce. Łatwo się otwiera i zamyka dzięki opakowaniu na "klik". Ma przyjemny zapach i lekką konsystencję. Szybko się wchłania i pozostawia na skórze piękny blask.






3w1 Express Bronze to świetny kosmetyk który pozostawia naszą skórę w odpowiednim nawilżeniu. Dzięki niemu nasza skóra przyciąga promienie słoneczne dając nam piękną równomierną opaleniznę. Używam go częściej jako przyśpieszacza i spełnia tą funkcję perfekcyjnie. Pamiętajcie jednak że preparat nie zawiera filtrów UV więc należy zastosować balsam do opalania z filtrem UV. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.