OBSERWUJ MNIE

czwartek, 29 marca 2018

GÓRSKI KLIMAT | RÓŻOWY SWETER


Zima kalendarzowa już za pasem, ale w górach nadal można spotkać dużo śniegu. W chaosie codziennych obowiązków wybrałam się pooddychać górskim powietrzem.
Idealny na tamtą pogodę był jasny różowy sweter opadający na ramię. Jest on ciepły pomimo luźnego splotu.  Dobrałam do niego swoje ulubione dżinsy oraz kozaki przed kolano. Są one całe czarne ale nutę elegancji dodają złote wstawki. Prosto, schludnie i wygodnie. Czego chcieć więcej.. Miłego dnia kochani. ;*






Sweter - podobny TUTAJ
Spodnie - SINSAY
Buty - podobne TUTAJ 

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.