OBSERWUJ MNIE

niedziela, 6 maja 2018

CZERWONA KURTKA NA CHŁODNIEJSZE DNI



W jedną z wolnych niedziel wybrałam się na nocne zwiedzanie pięknego miasta leżącego na zachodzie Polski jakim jest
Poznań. To urokliwe miasto które żyje nocą. Z powodu zmiennej pogody ubrałam czerwoną przejściową kurtkę. Jest idealna na chłodniejsze dni. Ma śliski materiał więc w niej nawet deszcz nie jest mi straszny. Koszulka z pozytywnym napisem Z.O.Ł.Z.A oraz czarne spodnie z wyższym stanem to wygodna opcja na podróż. Całość dopełniają białe trampki które zapewniają wygodę oraz pasują do wszystkiego. Do następnego. Buźka ;*








Kurtka - jollychic.com
Koszulka - podobna TUTAJ
Spodnie - Sinsay 
Buty - eobuwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.