OBSERWUJ MNIE

środa, 22 sierpnia 2018

PIĘKNA RÓŻOWA SUKIENKA W JEDNEJ Z MAJORKOWYCH ULICZEK


Dzień dobry. Sporo czasu mnie tu nie było. Aż zapomniałam jak fajne jest pisanie do was. Ale już wracam tu bez dwóch zdań. Przychodzę tutaj z porcją zdjęć z wakacji.
Post z relacją z podróży pojawi się na początku następnego tygodnia. Dzisiaj chce wam pokazać jedną z moich letnich sukienek. Jest to pora w której można szaleć z kolorami więc jaskrawy róż jest trafem w 10! Jest ona z bardzo lejącego materiału który idealnie przepuszcza powietrze. Żaden upał nie jest straszny w niej.  Atutem sukienki są nietypowe ramiączka tworzące ładny spójny tył. 








Sukienka - Noname (podobna TUTAJTUTAJTUTAJ)
Buty - eobuwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.