OBSERWUJ MNIE

piątek, 19 sierpnia 2016

CHWILA RELAKSU ROKITKI

Siema! Cześć! Hej! Z racji tego że zaczęłam urlop pojawi się trochę postów z tego okresu. Przede mną 2 tygodnie błogiego lenistwa ! W ostatni dzień pracy zaraz po jej skończeniu leciałam szybko do domu by pomalować kuzynkę na wesele a później już był czas tylko na odpoczynek. Wybrałam się więc z Kamcią nad jezioro. Padło na Rokitki koło Legnicy. Jest to była żwirownia więc trzeba uważać na siebie.  Nie było dużo ludzi z racji dość później godziny jak na podróż nad jezioro. Woda była chłodna ale już po chwili można się było przyzwyczaić. To była chwila odprężenia i wejścia w  urlopowy nastrój. Mogłyśmy tez oglądnąć zachód słońca a dla mnie to najpiękniejszy widok.
Kto zaczął też urlop łapka w górę! Ja obecnie wypoczywam nad morzem ;) ENJOY!












































Tak, mam trochę ciałka i dobrze mi z tym ! 
EDIT: Właśnie wyruszam podbijać góry ! ;)

2 komentarze:

  1. takim to dobrze po wypoczywaja a ludzie pracować muszą :p a ciałko to Ty masz cudne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.