OBSERWUJ MNIE

sobota, 27 sierpnia 2016

SUKIENKA A'LA JEANS

Witajcie pszczółki! Ja już wróciłam z urlopu ale jeszcze mam kilka dni wolnego. Więc trochę tutaj do Was popiszę. Pogoda za oknem piękna więc czas na zwiewną sukienkę. Moja propozycja to a'la jeansowa hiszpanka z koronkowymi wstawkami. Jest bardzo wygodna, idealna jak dla mnie na "te" dni ponieważ nie opina się na ciele. Można ją nosić na dwa sposoby opuszczoną na ramiona lub zakrywając je. Materiał jest oddychający więc jest komfortowa w noszeniu. Sięga mi przed kolano więc idealna długość jak dla mnie. Do tego ubrałam moje ulubione sandałki, proste, klasyczne żeby noga oddychała. Prosta stylizacja za to bardzo wygodna i na różne okazję. Dodatkiem jest bransoletka (prezent) z nad morza ze stali chirurgicznej więc nie mam obaw że coś złego się z nią stanie. Teraz wystarczy rozpuścić włosy lub związać i jesteśmy gotowe do wyjścia. W tej drugiej opcji będzie nam chłodniej ponieważ będziemy mieć odsłoniętą szyje. A wy lubicie takie sukienki? Czy raczej stawiacie na inne opcje? Pochwalcie się swoimi ulubionymi krojami. 












sukienka - Podobna (link) (link)

Buziaki i udanego weekendu ! ;*

1 komentarz:

  1. Hej :) ślicznie Ci w tej sukience, ja dziś też chciałam założyć kieckę, ale... lato w UK nas nie rozpieszcza i jest chłodno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszej pracy.
Jeśli równiej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawić się, bo anonimowe hejty mnie nie ruszają ;)

Monika.