OBSERWUJ MNIE

poniedzia艂ek, 12 czerwca 2017

ULUBIE艃CY MAJA 馃尭




Takich waha艅 pogody jak w maju ju偶 dawno nie by艂o. Oczywi艣cie nie sprzyja艂o to moim migren膮 i humory mia艂am r贸偶ne. Ale ten miesi膮c idzie w zapomnienie. Zostali po nim tylko ulubie艅cy kt贸re wam zaraz przedstawi臋.





Jeden z moich faworyt贸w na ciep艂e dni jest podk艂ad 123 Perfect CC Cream z Bourjois. Jest to bardzo lekki podk艂ad a zarazem dobrze kryj膮cy. Ma fajn膮 konsystencj臋, 艂atwo si臋 rozprowadza g膮bk膮 jak i p臋dzlem. 艁adnie wyg艂adza sk贸r臋, zakrywa wi臋kszo艣膰 niedoskona艂o艣ci. Sk贸ra po nim jest promienna, roz艣wietlona.





Kolejn膮 moj膮 pere艂k膮 jest Million Dollar marki Wibo. Jest to matowa pomadka o jedwabistej konsystencji, 艂atwo si臋 rozprowadza, idealnie mo偶na obrysowa膰 kontur ust. Nie wysusza ich i 艂adnie si臋 zjada. Mam numer 1 oraz 5 ale ten pierwszy jest moich ulubie艅cem i cz臋艣ciej po niego si臋gam. 






Zapachy kt贸re otula艂y mnie w tym minionym miesi膮cu s膮 dwa. Je艣li 艣ledzicie mnie na socjal mediach to wiecie 偶e uwielbiam perfumy wi臋c mam ich sporo. Szczeg贸lnie moje serce porywaj膮 zapachy Oriflame poniewa偶 maj膮 przyst臋pn膮 cen臋 oraz d艂ugo si臋 utrzymuj膮. Dlatego jednym z nich jest Lovely Garden. Jest to 艣wie偶a ale jednocze艣nie s艂odka kompozycja zapachowa z wyczuwalnym rabarbarem. Jak dla mnie s膮 idealne na ten okres roku. Drugi zapach to La Rive Moon Woman. Jest to kwiatowa kompozycja kt贸ra zawiera nuta g艂owy: brzoskwinia i aldehydy, nuta podstawowa: ja艣min, fio艂ek i bia艂e kwiaty, nuta serca: drzewo sanda艂owe i mech. Jest to mocniejszy zapach dobry na wieczory ale ja go u偶ywam jako zapach w pracy. Jak to m贸wi moja kole偶anka "tak pachn臋 jak przychodz臋 do pracy" 


A wy co polubili艣cie w maju? Co wpad艂o w wasze gusta? Macie jakie艣 pere艂ki warte polecenia?
 Piszcie 艣mia艂o! ;)

1 komentarz:

  1. Ja Maj mia艂am szalony wi臋c nawet nie pami臋tam swoich ulubioe艅c贸w hihi ,nie znam tych produkt贸w Kochan a:* Buziaki :*

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz. Motywuj膮 mnie one do dalszej pracy.
Je艣li r贸wniej masz bloga na pewno do Ciebie trafie.
Konstruktywna krytyka, czemu nie. Tylko nie zapomnij przedstawi膰 si臋, bo anonimowe hejty mnie nie ruszaj膮 ;)

Monika.